Το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας με το μήνυμα «Για να μη νιώθεις έξω από τα νερά σου ψηφιοποιούμε το λογαριασμό σου ΜΑΖΙ»  στέκεται δίπλα στους καταναλωτές του.

Κατανοώντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει μερίδα του πληθυσμού σχετικά με τη διαδικασία ψηφιοποίησης του λογαριασμού υδροληψίας και με προτεραιότητα την έμπρακτη υποστήριξη όλων των καταναλωτών, το Συμβούλιο Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας ξεκινάει κύκλο επισκέψεων σε όλους τους Δήμους και Κοινότητες που ανήκουν στην εμβέλειά του.

Το Συμβούλιο, σε συνεργασία  με τις τοπικές αρχές, προγραμμάτισε σειρά επισκέψεων που θα διαρκέσουν συνολικά 75 ημέρες σε δημαρχεία, πολυδύναμα κέντρα και κοινοτικά συμβούλια.

Κλιμάκιο του Συμβουλίου θα είναι στη διάθεση των καταναλωτών, σε προγραμματισμένες ώρες και ημέρες, και μαζί θα προχωρούν στην επιτυχή ολοκλήρωση της ψηφιοποίησης του λογαριασμού υδροληψίας του νοικοκυριού τους.

Επιπλέον, οι καταναλωτές θα λαμβάνουν από τους εκπροσώπους του Συμβουλίου περαιτέρω καθοδήγηση ως προς τη λήψη και την πληρωμή των λογαριασμών τους.

Οι καταναλωτές χρειάζεται να φέρουν μαζί τους ένα λογαριασμό υδροληψίας και το IBAN τους μαζί με την ταυτότητα του κατόχου του τραπεζικού λογαριασμού, στην περίπτωση που θέλουν να διευθετήσουν την πληρωμή των λογαριασμών τους μέσω πάγιας εντολής.

Μάθετε το αναλυτικό πρόγραμμα εδώ: Πρόγραμμα Ενημέρωσης