Νερό. Ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε.

Προστατέψτε το.

Συχνές Ερωτήσεις

Πού βρίσκονται τα Γραφεία του Συμβουλίου;

Τα Γραφεία του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας βρίσκονται στη Λεωφόρο Αθαλάσσας αρ. 84 στο Στρόβολο κοντά στα Γραφεία της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.

Τι πρέπει να κάμω αν δεν πήρα ή απώλεσα το λογαριασμό υδροληψίας μου;

Αν δεν πήρατε ή απωλέσατε το λογαριασμό υδροληψίας σας επικοινωνήστε το συντομότερο με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών στο τηλέφωνο 22698000 ή περάστε από τα Γραφεία του Συμβουλίου το συντομότερο.

Παρατηρήθηκε αυξημένη κατανάλωση νερού.

Σε περίπτωση που παρατηρείται αδικαιολόγητη αυξημένη κατανάλωση νερού πιθανώς να οφείλεται σε διαρροή γι' αυτό προτρέπεστε να καλέσετε υδραυλικό για έλεγχο των υδραυλικών σας εγκαταστάσεων και εντοπισμό της διαρροής. Αν η διαρροή προέρχεται από υπόγεια λιωμένη παροχή τότε θα πρέπει να αντικατασταθεί με νέα επιφανειακή και να ενημερωθεί ανάλογα το Συμβούλιο για μελέτη της πιθανότητας μείωσης του λογαριασμού σύμφωνα με τις πρόνοιες της ισχύουσας Νομοθεσίας ή Κανονισμών.

Θέλω να μεταβιβάσω το λογαριασμό υδροληψίας στο όνομά μου.

Αν είστε ιδιοκτήτης να προσκομίσετε τον Τίτλο Ιδιοκτησίας ή το πωλητήριο έγγραφο στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών του Συμβουλίου.

Αν είστε ενοικιαστής να προσέλθετε στα Γραφεία του Συμβουλίου με τον ιδιοκτήτη για να συμπληρώσετε το έντυπο μεταβίβασης και να καταβάλετε το επιστρεπτέο ποσό των €125,00(οικιακή κατανάλωση), €250,00 (εμπορική κατανάλωση) ή €800,00 (βιομηχανική κατανάλωση).

Αν πρόκειται για εταιρεία, ανάλογα με την περίπτωση, ιδιοκτήτης ή ενοικιαστής θα πρέπει να προσκομίσετε την επίσημη σφραγίδα της εταιρείας σας.

Μπορώ να δηλώσω άλλη διεύθυνση στην οποία να αποστέλλεται ο λογαριασμός υδροληψίας μου;

Σε περίπτωση που θέλετε να δηλώσετε άλλη διεύθυνση για να σας αποστέλλεται ο λογαριασμός υδροληψίας μπορείτε να το κάμετε τηλεφωνικώς στο 22698000 (Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών) ή γραπτώς στη διεύθυνση αλληλογραφίας του Συμβουλίου.

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του Συμβουλίου;

Παρακαλώ πατήστε στην Επικοινωνία για να δείτε το ωράριο λειτουργίας του Συμβουλίου.

Ενδιαφέρομαι να μάθω αν ο ενοικιαστής μου πληρώνει το λογαριασμό υδροληψίας του.

Για πληροφορίες σχετικά με το υπόλοιπο υποστατικού το οποίο ενοικιάζεται να απευθύνεστε στο Τμήμα Αποκοπών στα τηλ. 22698151 και 22698157.

Ο λογαριασμός υδροληψίας που μου αποστείλατε αναφέρεται σε υπολογισθείσα ποσότητα νερού αντί της πραγματικής κατανάλωσης.

Οι λόγοι της αναγραφής υπολογισθείσας ποσότητας νερού αντί της πραγματικής είναι:

  • Ύπαρξη εμποδίων πάνω στον υδρομετρητή που να εμποδίζουν την καταγραφή.
  • Το κάγκελο (αν υπάρχει) να είναι κλειδωμένο.
  • Να υπάρχουν κατοικίδια ζώα στην αυλή.
  • Ο υδρομετρητής λόγω τεχνικού προβλήματος να μην καταγράφει (να είναι σταματημένος).
  • Να έχει γίνει αντικατάσταση του υδρομετρητή του υποστατικού σας λόγω συντήρησης ή βλάβης.
Ζούμε σε πολυκατοικία και ο λογαριασμός υδροληψίας που μας στάλθηκε εμφανίζει διαφορά κεντρικού υδρομετρητή. Τι είναι και πού οφείλεται;

Το Συμβούλιο τοποθετεί κεντρικό υδρομετρητή στο άκρον του τεμαχίου σας για τις ανάγκες ολοκλήρωσης της πολυκατοικίας. Στην οροφή της πολυκατοικίας τοποθετούνται ξεχωριστοί υδρομετρητές για κάθε υποστατικό για καταγραφή της κατανάλωσης.

Σε περίπτωση που η καταγραφή του κεντρικού υδρομετρητή στο ισόγειο είναι μεγαλύτερη από το άθροισμα των καταναλώσεων των επιμέρους υδρομετρητών της οροφής, το Συμβούλιο προσθέτει τη διαφορά κατ' αναλογία στην ένδειξη των επιμέρους υδρομετρητών.

Οι λόγοι της ύπαρξης της διαφοράς του κεντρικού και των επιμέρους υδρομετρητών είναι μεταξύ άλλων:

1. Η τοποθέτηση βρύσης στο ισόγειο που χρησιμοποιείται για:

  • πότισμα κήπου
  • καθαριότητα
  • πλύσιμο αυτοκινήτων
  • η ύπαρξης κοινόχρηστου ζεστού νερού
  • άλλη χρήση


2. Η ύπαρξη διαρροής η οποία δεν φαίνεται με γυμνό οφθαλμό.

Πώς μπορεί κάποιος να ξοφλήσει το λογαριασμό υδροληψίας του;

Παρακαλώ πατήστε στο Πληρωμές για τους τρόπους εξόφλησης του λογαριασμού υδροληψίας σας.

Πόσο είναι το υπόλοιπο του λογαριασμού υδροληψίας μου;

Για να μάθετε το υπόλοιπο του λογαριασμού υδροληψίας σας τηλεφωνήστε στο 22698000 πατήστε 2 (Τμήμα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών) και θα εξυπηρετηθείτε αμέσως

Μπορώ να λαμβάνω τον λογαριασμό μου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email);

'Οσοι επιθυμούν, μπορούν να λαμβάνουν τους λογαριασμούς υδροληψίας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email), αντί μέσω ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Απαραίτητες προϋποθέσεις:

  • "Όραμα μας η όσον το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών με ποιοτικό νερό και σε ικανοποιητική ποσότητα"

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

  • Λεωφ. Αθαλάσσας 84, 
    ΤΘ 21943, 1515 Λευκωσία
    Τηλ.: 77771090,
    Φαξ: 22698200,
    email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
    Τηλ. για βλάβες: 77771090
    Τηλ. για κατοίκους εξωτερικού: +357 22747080

Ακολουθείστε μας